środa, 13 stycznia 2016

Kreska na opadającej powiece

Czym jest w ogóle opadająca powieka? Jest to nic innego jak zbyt duży fałd skóry na górnej powiece opadający na oko i zasłaniający ruchomą część powieki. Może nam opadać cała powieka albo tylko jej część np zewnętrzny lub wewnętrzny kącik. Jest to przypadłość wrodzona bądź nabyta spowodowana starzeniem się. Niestety taka powieka potrafi bardzo utrudnić makijaż oka. I tu właśnie najczęściej mamy problem z wyciągnięciem kreski tzw jaskółki. Nawet najlepiej zrobiona, gdy przy zamkniętym oku będzie wyglądać idealnie to jak już je otworzymy tak nie będzie. Będzie się wydawała na za cienka , krzywo narysowana lub za krótką zupełnie nie w tym miejscu gdzie być powinna (zależy w jakim stopniu mamy opadającą powiekę), a z profilu będzie widać jedynie wystający koniuszek.
Na zdjęciu widać zbyt cienką kreskę po otworzeniu oka ponieważ nadmiar skóry przykrywa jej część


Natomiast jeśli uda nam się narysować tak aby wyglądała ładnie jak patrzymy na wprost to przy zamkniętych oczach będzie wyglądać brzydko, ponieważ będzie o wiele grubsza, krzywa i może się odciskać bo na dużą ilość tuszu najdzie fałd skóry. 
W tym przypadku kreska wydaje się dobrze zrobiona, jednak musi być gruba. Tusz się odcisnął mimo, że długo trzymałam zamknięte oko aby wyschnął


A więc nie ma idealnego sposobu na narysowanie kreski na takiej powiece, przynajmniej ja takowego nie znalazłam. O tyle, o ile możemy osiągnąć ładną kreskę gdy patrzymy na wprost, choć jest to bardzo ciężkie i wymaga dużo czasu to w przypadku profilu nic raczej się nie da zrobić. Dlatego ja osobiście nie wyciągam "jaskółki", rano zajmowałoby mi to zbyt dużo czasu to i tak nigdy nie będzie wyglądać to idealnie. 
Posiadaczką takiej powieki radziłabym bardziej pójść w stronę cieni do powiek  które odpowiednio nałożone zamaskują fakt opadania powieki i optycznie powiększą oko jak i robienia jedynie cienkiej kreski przy linii rzęs bez jej "wyciągania". Zajmie to miej czasu, my się nie będziemy denerwować, a makijaż będzie wyglądał schludnie, bez odciśniętego tuszu i plam na oku :) 

A wy jakie kreski wolicie? Te z wyciągniętą jaskółką czy bez? :)

44 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wychodzą Ci te kreski ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi to nigdy nie wychodziło i nadal nie wychodzi :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie maluję kresek bo nigdy mi one nie wychodzą . Raz jedna wychodzi idelanie , ale druga fatalnie

    Obserwujmy ? Ja juz :)

    barry-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kreski robie rzadko. Ale jednak mi fajnie raczej wychodzą.
    Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję. Teraz twoja kolej. :)

    magdalenblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam malować sobie kreski, jednak właśnie mam problem z tą opadającą powieką - nie wygląda to zbyt dobrze. Ten drugi sposób świetny!
    ☃ czarnakawaa.blogspot.com ☃ ❄KLIK❄

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nauczylam sie robic kreski, chociaz mam bardzo opadajaca powieke :) to nie jest takie trudne, ale trzeba dojsc do wprawy

    http://lovely-july-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat kącik Ci nie opada, albo w bardzo małym stopniu. To wszystko zależy od indywidualnego układu oka :) Akurat w moim przypadku wystarczy spojrzeć jak wygląda powieka z profilu, nie ma takiej mocy aby z profilu wszystko ładnie wyglądało jak przy normalnej powiece :) A wyciąganie kreski zbyt nisko lub wysoko też nie ma sensu bo to zniekształca oko, na pewno go nie powiększa a to właśnie ma dać wyciągnięta kreska

      Usuń
  7. Ja sobie akurat kresek nie robię ;)

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach również mam opadające powieki co mnie bardzo denerwuję. Rzadko robię kreskę nad okiem a niestety cieniami nie umiem malować :(
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam opadającą na prawym oku to mega brzydko wygląda ;/

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zawsze problem z kreskami..tu krzywo, tam grubo :D ale ty masz świetne! :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też obserwuję :) Moja kreska to horror, nigdy mi nie wychodzi :)
    Zapraszam MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba nigdy nie nauczę sie idealnych kresek :P

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowania! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam z tym problemu, ponieważ nie maluję sobie kresek. :D
    Bardziej podoba mi się ta grubsza.
    Śliczny wygląd bloga. :)

    Pytałaś o wspólną obs. Ja już obserwuję i czekam na rewanż. :)
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. ja od dłuższego czasu stawiam na sam tusz.:)

    Kochana!
    Zapraszam Cię na konkurs, gdzie można bardzo łatwo wygrać okulary (sama wybierasz) lub vouchery na nie:)
    Zasady są bardzo proste zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja mama zawsze ma z tym problem,gdyż ma opadające powieki.
    Ja nie umiem robić kresek więc problem z głowy.
    Pozdrawiam i obserwuję :*

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam opadającą powieke i czasem mi wyjdzie idealnie, a czasem no wgl mi nie wyjdzie i sie poddaje :D /Cysiaxx

    Zapraszam
    http://everything-and-nothing143.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś miałam właśnie problem z opadającą powieką, teraz nie jest to u mnie chyba widoczne :) Dobre rady!!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się kreski, ale takie cienkie i mało widoczne, chociaż sama się nie maluję.

    anonymouspugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog!
    Wspólna obserwacja?

    http://przecinekkropkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na szczęście nie mam takiego problemu. Rzeczywiście takie defekty potrafią utrudnić życie i lepiej jest robić coś, co wygląda dobrze przy naszej urodzie, a nie na siłę chcieć to co inni. Pozdrawiam i obserwuję.

    pannanikt001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety rownież mam problem z opadająca powieką. Przez to nie maluje oczu cieniami itd, bo wydaje mi się, że mi nie pasują. A co do kresek to bardziej mi się podobają jaskółki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie jak najbardziej pasują, ale powinny być matowe w odcinaniach brązu. Przyciemnione w zewnętrznym kąciku i roztarte w stronę wewnętrznego na tej opadającej części powieki przepięknie zamaskują fakt jej opadania :)

      Usuń
  22. Jestem posiadaczką opadającej powieki, ale tylko na jednym oku, więc to powiększa mój problem. Kreski robię różne, w zależności od tego jak mi jedna wyjdzie staram się żeby druga była w miarę zbliżona do niej :D

    http://crybb-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nigdy nie umiem sobie zrobić kresek i chyba się tego nie nauczę :P
    Wspólna obserwacja?
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Kreska odbiła się może z nieodpowiednie dobranego eyelineru :)
    osobiście kiedys nie wyszłabym z domu bez kresek, ale potem postawiłam tylko na tusz i tego się trzymam, chyba że jest jakas okazja, zdarza mi się zrobić kreski :)
    pozdrawiam
    masubiendo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kreski! Ja nie potrafię ich zrobić. Muszę w końcu poćwiczyć... xd

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawe porady :)
    pytałaś o obserwację :)
    zacznij
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. I tak bardzo ładnie Ci wychodzą kreski. Ja nie mam opadającej powieki ale mogę tylko pomarzyć o idealnej kresce ponieważ w moim wykonaniu wygląda to tragicznie bardziej przypominają mi moje kreski fale oceanu :-)

    Miło zapowiada się Twój blog więc życzę powodzenia w pisaniu postów.
    Co powiesz na wspólną obserwację?

    ZAPRASZAM: WWW.KAWALEKOMNIE.BLOGSPOT.COM
    Pozdrawiam ciepło, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne kreski :) :)
    zapiski-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładnie Ci wychodzą ja niestety dopiero zaczynam swoją przygodę z kreskami :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiscie wole kreski bez wyciągnięć, ale może to dlatego, że inne do mojej twarzy nie pasują :)

    mogłabym prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie ? Bedę baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie robię sobie kresek,ale u ciebie bardzo ładnie wyglądają ;)

    Zapraszam na najnowszy post-Mój blog dzisiaj obchodzi 1 urodziny!!!
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja też mam opadającą powiekę, ale niestety kreska kiepsko mi wychodzi :)
    http://gloriousdolls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja zawsze na jednej powiece zrobię ładną kreskę, a z drugą jest już problem :D. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie mam takich problemów z opadającymi powiekami. Tak czy siak nie robię sobie kresek, bo strasznie mi się ręce trzęsą i trudno namalować mi coś równo, a na prawdę bardzo mi się podobają. Taki los haha
    Pozdrawiam, miłej nocy!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne kreski :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie te kreski wyszły :)

    http://abi-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja się nie maluję (jeszcze), ale rozumiem o co ci chodzi.
    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. nie maluję się :) ta ostatnia kreska ładna :)
    mój blog KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow Nice liner ^^ Thanks for sharing!

    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam malować sobie kreski,choć niezbyt mi to wychodzi XD
    Tobie wyszły bardzo ładnie :>

    Zapraszam do mnie
    http://poradnikwielmoznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie mam talentu do rysowania kresek, więc tego nie robię, ale wydaje mi się, że są sposoby na kreskę dla osób z opadającymi powiekami, a poza tym są takie paski albo kleje na opadające powieki ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń