wtorek, 12 stycznia 2016

Tangle Teezer czyli bezbolesne czesanie włosów

Zapewne wiele z was słyszało o słynnej szczotce Tangle Teezer. Ma świetnie rozczesywać, nie ciągnąc ani nie wyrywać włosów, przy tym masować skórę głowy. Zafascynowana obietnicami producenta i świetnymi opiniami w internecie kupiłam go. Była aktualnie przecena w Rossmannie i udało mi się zdobyć go za około 24 zł, normalnie kosztuje ponad 30zł.
Co do moich odczuć: na pewno nie ciągnie włosów, rozczesywanie nim jest praktycznie bezbolesne. Natomiast samo rozczesanie włosów nie powala na nogi, trzeba trochę spędzić czasu, żeby były dokładnie rozczesane. Czasem gdy bardzo śpieszę się rano i przeciągnę parę razy szczotką potem znajduję niefajny kołtun, dlatego nauczyłam się brać wszędzie ze sobą szczotkę. Jeszcze co jest dla mnie wielkim minusem to to, że włosy nie są uniesione, raczej wyglądają na "ulizane" dlatego zawsze poprawiam jeszcze standardową szczotką. Samo trzymanie szczotki w ręku jest ok, chociaż czasem lubi wypaść. Pojedyncze ząbki się trochę pogięły, ale to raczej wina tego, że często noszę ją w torebce.


Ocena ogólnie na +, rozczesywanie bezbolesne, wyrywa dużo mniej włosów. Warta ceny 24 zł, choć gdybym miała teraz dać za nią ponad 30 dużo bym się zastanawiała. Oceniłabym ją na takie szkolne 4, bo do perfekcji jej jeszcze brakuje :)

Pytanie do was: Chcielibyście na moim blogu tutoriale makijażowe? Jeśli tak to wolelibyście zdjęcie (każdy etap jedno zdjęcie) czy film + opis pisemny? Piszcie w komentarzach :)

15 komentarzy:

  1. musze sb kupic to cudenko
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, muszę wypróbować ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zgodzę się z tym, że włosy ciężko nimi rozczesać. Oczywiście jeśli ktoś np. śpi w rozpuszczonych włosach i rano chce dwoma pociągnięciami szczotki rozczesać całe włosy o powiedzmy średniej długości, a do tego właśnie wie, że tworzą mu się kołtuny no to nie ma się co dziwić, że się nie sprawdza. Ale z czymś takim to żadna szczotka sobie nie poradzi. Na sobie oceniać nie chcę, bo moje włosy po kąpieli i nałożeniu odżywki, czy po rozposzczeniu warkocza po nocy rozczesują się bardzo łatwo, ale moja siostra ma bardzo skłonne do plątania się włosy, do tego baaardzo długie, bo sporo poniżej tyłka a tangle teezer to pierwsza szczotka, którą ona sama w bezbolesny sposób potrafi się rozczesać. Przy wszystkich innych zawsze rozczesywanie włosów trwało znaaacznie dłużej i kończyło się płaczem, a malutka to ona już nie jest...

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozczesanie włosów tangle teezer czy normalną zajmuje mi tyle samo czasu, przy czym tangle teezer jest bezbolesny z tym się całkowicie zgodzę i za to ma ogromny +.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tą szczotkę i jest genialna
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą szczotkę i jestem zadowolona :D
    prusekd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą szczotkę i zgodzę się z Tobą jesli chodzi o to że czesanie jest bezbolesne i dużo czasu trzeba poświęcić żeby wszystko ładnie wyglądało. Dodatkowym plusem dla mnie jest to, że włosy mi się nie elektryzują :) Jeśli chodzi o tutoriale z makijażem to zdecydowanie wolałabym oglądnąc filmik :)
    http://anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. JA MAM STRASZNE KOŁTUNY A OD KĄD KUPIŁAM TANLGE TEEZER MOJE WŁOSY SĄ BEZ KOŁTUNÓW :D
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję czesać moje włosy właśnie tą szczotką i powiem, że jestem z niej zadowolona:D
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam oryginał od chłopaka i jak dla mnie jest ona cudowna, delikatnie rozczesuje włosy i bezboleśnie :D
    Dziękuje za obserwacje i również obserwuję :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już mam swój drugi 'egzemplarz' i bardzo lubię te szczotki ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  12. też ją mamy, czarne :) I się z tym zgodzę, że po niej włosy wyglądają jak tłuste :/ Obserwujemy, zapraszamy http://czekolada23.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwierdzam! Szczotka jest rewelacyjna, a dodatkowo bardzo poreczna!
    Polecam :)

    letroniaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń